19 noiembrie 2011

Object of desire #1

Joi, o zi obisnuita pentru majoritatea lumii.. Ce a insemnat pentru mine? Pai, am renuntat la ora de kickboxing sa ajung la concertul Tom Jones, de la Sala Palatului, prima data in Romania, merita vazut, dar.. am renuntat si la Tom Jones sa merg la Hot Spot for Internetics sa ii aud pe Cristian Manafu, Cristina Bazavan si Bogdana Butnar vorbind despre personal branding in online.. Cu ce am plecat de acolo? Cu dorinta nemasurata de a detine un Galaxy Note.

Not quite an ordinary phone and not quite a tablet, it's everything you can wish for! Cu el, poti avea acces online oricand, pe orice platforma sociala, pe mail & co, cam ca pe orice smartphone, dar poti lucra si in office, face prezentari in PowerPoint, poti edita poze si multe alte lucruri pentru care ar trebui sa cari o tableta sau un laptop dupa tine. Mai mult de atat, camera foto are 8 MP, ceea ce inseamna ca poti faci si fotografii foarte bune fara a te plimba cu un aparat foto la subrat de fiecare data cand iesi undeva si vrei sa imortalizezi un moment frumos.

Si inca ceva, poti scrie notite de mana, nu trebuie sa ai in geanta diverse carnetele sau post-it-uri, iar daca vrei sa citesti o carte,it is right up your alley, nu mai ai nevoie de un ebook Reader, ecranul este suficient de mare pentru asta.

Pentru mine, este cel mai bun gadget aparut ever, mai mult de 3 in 1, este un obiect de 178 g care tine loc de telefon (200 g), laptop (3 kg - si cu totii stim de cate ori ne-am rupt spatele/umarul carand unu'), aparat foto (aprox 500 g), stick de internet pentru laptop si sigur mai gasesc si altele daca stau sa ma gandesc.

Nu vreau sa conving pe nimeni sa cumpere, cum mi-au reprosat cei carora le-am povestit despre el. Pur si simplu, l-am vazut, m-am jucat putin prin el si m-am indragostit, iar, rational vorbind, pentru mine ar avea o utilitate foarte mare, therefore I WANT IT si am sa fac tot ce imi sta in putere sa strang bani si sa il cumpar in cateva luni, maxim.
Specificatii tehnice si alte cele, gasiti aici

Un comentariu:

  1. Buna, iti scriu in speranta unui schimb de linkuri. Daca doresti sa faci un schimb cu http://auto-iasi.blogspot.com/ lasa-mi un comentariu cu titlul pe care il doresti si linkul
    O zi buna iti doresc

    RăspundețiȘtergere